piątek, 14 września 2012

Informacja!

Siemanko! Na początek pragnę przeprosić za kilkudniową nieobecność, ale nie miałam czasu, by napisać jakąś nową notkę.. Wracam o 16 lub 18 do domu i brak sił, by coś naskrobać. W dodatku teraz jeszcze zmogła mnie choroba, więc tym bardziej skupić się nie mogę, ale spokojnie.. przez to, że pół nocy nie śpię przez katar wymyśliłam to i owo ^^ Dlatego, że mam teraz mniej czasu, rozdziały będą się pojawiać w weekendy lub jeśli czas dopisze to może coś w tygodniu też się wstawi ;D stali czytelnicy będą informowani na swoich blogach =] proszę o cierpliwość i wybaczenie, że nie dawałam znaku życia :P
P.S. Kolejny rozdział jutro lub może pojawią się dwa? ^^ Trzymajcie kciuki i módlcie się o wenę i zdrowie dla mnie ;P
Buźka ;*

1 komentarz:

  1. Uf.. moja panika odeszła! Już myślałam, że zapomniałaś o blogu i o wiernych fanach takich jak ja! Jak zwykle życzę weny! I oczywiście szybkiego powrotu do zdrowia..:) Jeśli chcesz możesz umilić sobie czas i przeczytać nowy rozdział u mnie! Oczywiście żartuję! Jeśli nie chcesz to nie czytaj..:) Kuruj się, z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń