niedziela, 4 sierpnia 2013

Kooonkursik! ^^

Kochani moi!
Ogłaszam konkurs! xD
Każdy może wziąć w nim udział i zrobię wszystko, by wykorzystać Wasze pomysły..
A temat konkursu to:
WYMYŚL ZADANIA OPIEKUNÓW DLA LUCY! ^^ Popiszcie się i prześlijcie mi swoje pomysły xD
Możesz podać jeden pomysł a nawet więcej ;)
Tylko jedna sprawa: te zadania ma wykonywać TYLKO Lucy.. nikt z magów nie może jej pomagać, dlatego też weźcie to pod uwagę ^^ może używać swoich srebrnych kluczy w ramach konieczności oraz Flueve d'etoiles ^^
Hmmm chyba to wszystko.. w razie czego dopiszę jeszcze reguły, bo możliwe, że coś 'zjadłam'.. ;)
Aha! no i przesyłajcie swoje pomysły na mój numer GG: 7168828 ^^ albo jak kto woli to zostawcie pomysł pod tym postem ;)
Trzymajcie się ciepło! I życzę powodzenia w wymyślaniu ^^ ;*

6 komentarzy:

  1. O, jaki świetny pomysł. Teraz to nawet czytelnicy mogą mieć mały udział w Twoim wspaniałym opowiadaniu. <3
    Chętnie odpowiedziałabym, czy tam opisała jedno z moich wymysłów na gadu, ale w chwili obecnej nie mam do niego dostępu. Tak więc skorzystam z opcji udzielenia się pod tym postem.
    Ja w sumie mam pomysł taki ogólny, niekoniecznie, który mogłabyś wykorzystać, ale mimo to podzielę się z tym. Od razu uprzedzam, że moje pomysły są do bani. ;)
    A więc tak ... jest 12 kluczy i tyle samo opiekunów. Każdy szczerze konkretny zodiak. Tak więc skoro będzie dwanaście różnych zadań, to może one by tak były w jakiś sposób powiązane z duchami złotych kluczy? Mogą mieć związek z ich umiejętnościami, charakterem.
    Podam przykład, pierwszy lepszy.
    Na przykład Wodnik. Posługuje się wodą, więc jej próba mogłaby polegać na stawieniu czoła temu żywiołami. Tak, tak - kompletny bezsens. ^^
    I w sumie mam też drugi pomysł. Mianowicie taki, by każdy Opiekun przetestował inną emocje u dziewczyny.
    Np.ktoś przetestuje jej dobroć i postawi ją w sytuacji, gdzie musi wybrać :
    czy uratuje gwiezdnego ducha, czy jakiegoś członka Fairy Tail ( ale znając Lucy powiedziałaby, że wybiera obie osoby).
    Tego typu testy jej uczuć pokazałaby, czy jest "godna", aby posiadać całą 12 kluczy.
    Tak, dobra, starczy tych bezsensownych pomysłów. Przepraszam, że nie pomogłam. Jednakże pragnę życzyć Ci weny. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest miałam takie przeczucie. Chociaż to się zawsze zdarza
    My mamy pomysł
    A&N: Możesz mówić
    ok
    No więc tak...12 znaków zodiaku to to samo jak astrologia. Każdy znak ma swoją planetę( no dobra nie każdy), oraz jest też częścią metali jak i części ludzkiego ciała( no organy i takie tam). Więc niech nasza blondyneczka miała coś związanego z układam planetarnym, znakami zodiakalnymi.
    Więc tak to przedstawiam
    Ona jest Magiem Gwiezdnych Duchów czyli połączenie astrologi z astronomią. No ba że inni nie byli by w stanie czegoś z tym zrobić. Każda planeta w naszym układzie planetarnym ma swoje imię które może pochodzić z imion greckich bogów lub herosów. O słońcu i księżycu i oczywiście o ziemi mam chyba najwięcej informacji więc mogę jakoś pomóc. Może być w jakiś labiryncie no i oczywiście na rozwidleniu każdej z nich może być zodiakalny opiekun, który z swoim żywiołem może robić co chce. No to daje zadanie Anielicy i musi to wykonać. Np:. Baran- jego organem w ciele ludzkim jest serce, a metalem złoto. Czyli ma wykorzystać swoje serce-dobroć i coś co jest na wagę złota w człowieku- no głównie to chodzi o dobroć, co skreślamy i sumienie-bo sumienna praca no nie. Mam już całkiem fajny plan jak to ma wyglądać. I również znam się na rozwiązywaniu szyfrów i takie tam . Podać szyfr mogę. I legendę. Oraz miejsce gdzie to powinno się toczyć. Ale to odnajdywanie znaków zodiakalnych powinno iść zgodnie z ruchem kalendarzowy czyli styczeń na coś tam i tak dale aż się skończy na ostatnim znaku zodiakalnym. Jeśli by cię coś zainteresowało to możesz napisać na mój adres e-maila: lucyherlap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O! *.* Świetny pomysł, ale przykro Mi jestem w tym słaba i za bardzo nie pomogę :/ Jak coś mi przyjdzie go głowy to napiszę!

    *Shaila Black*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mini Aika- Twój pomysł jest niesamowity !! *.*
    Sama miałam napisać o próbie, lecz nie wiem czy będzie dobry...
    Powiem szczerze że od początku myślałam że to będzie związane z Gwiezdnymi Duchami...
    Dlatego napisze jakie mogą być próby..Jeśli ci się nie spodobają...zrozumiem :D
    1. Wodnik- każdy głupi wie że to musi być coś z wodą. Dlatego wymyśliłam aby Duch Wodnika porwał kogoś (n. Happy xd!! ) I uwięził go w głębi oceanu. No i Lucynka będzie musiała go uratować oczywiście, haczyk jest taki iż będzie miała zaklęcie, które pozwala oddychać pod wodą tylko w wyznaczonym czasie, no i oczywiście ocean jest duży. >.< Szczegóły pozostawiam tobie.
    2. Waga- Teraz tak sobie pomyślałam.... Waga- wiadomo o czym każdy myśli, dlatego może w jej przypadku, na wadze będzie pewna rzecz (jaka to ty wymyślisz :D) i trzeba będzie odgadnąć jej wagę. Oczywiście jest też haczyk. Są tylko 3 próby ! Szczegóły dla ciebie :D
    3. Bliźnięta - Tu będzie ciekawie. :D - Przy tym zadaniu opiekun da jej miecz i będzie musiała pozbywać się klonów...jej towarzyszy !!! Oczywiście jeśli źle wybierze...ojojo >.< Szczegóły oczywiście dla ciebie :D
    4. Byk- Tutaj będzie dosłownie rodeo !! xD Może być rozszalały, ogromny byk i będzie musiała pozostać na nim jak najdłużej i może jeszcze coś w niego wbić...szczegóły dla ciebie ^.^
    5. Ryby- Tutaj może w oceanie będzie cała ławica ryb...i będzie musiała znaleźć złotą rybkę !! Tak złota rybkę. Będzie ich miliony i będą uciekać przed nią, dlatego tutaj nie będzie się liczyć tylko zwinność, lecz i pomysłowość blondynki.

    Mogłabym tak cały czas...lecz nie wiem czy ci się pomysły spodobają a poza tym może ktoś inny będzie miał lepsze, dlatego tyle ode mnie kochana :3
    Mam nadzieje, że COKOLWIEK Ci się podoba.

    Pozdrawiam i nie mogę się doczekać następnej notki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm.... Wyżej mają już super pomysły to ja dam do kogoś innego.:3

    Koziorożec(Capricorn) - Tu bedzie miała zwinność. Będzie musiała mieć jakieś zadanie w którym bedzie coś musiała zrobić na szybko np. Pod jej przyjaciołach bedzie sie zawalać ziemia. Do każdego będzie inna droga i będzie miała licznik ile ma czasu na np Natsu, powiedzmy ma 2 minuty na wydostanie sie z labiryntu i będzie musiała go szybko wziąść (on nie bedzie sie mógł ruszac).

    Ryby już są bo Miku - Chan ma suuuuuuuuuuuuuuper pomysł z rybami i jest genialny. *-*

    Bliżnięta (Gemini) - Miku - Chan ma super pomysł i bardzo ciekawy. ;D

    Wodnik (Aquarius) - Pacz pomysł Miku - Chan. >,<
    Skorpion (Scorpio) - Może być tak (bo on ma tą burzę piaskową) że będzie na pustyni i będzie musiala coś znaleźć w piasku, będzie miała 2 albo 3 wskazówki i będzie musiała się posługiwać inteligencją.

    Panna (Virgo) - Będzie musiała chodzic pod ziemią, w ciemnościach. Będzie musiała coś pokonać, jakiegoś potwora (lub kilka)
    Rak (Cancer) - Bedzie w "Siedzibie" pająków. Bedzie pełno pajęczyn a ona dostanie tylko nożyczki (lol XD) i będzie musiała NIMI walczyc z pająkami i nici rozwalać.

    Baran (Aries) - (tu mam głupi pomysł ale jakoś mi się sopdobało...XD) Będzie w niebie (Lol XD) i bdzie skakać po różowych chmurkach (takie jak robi Aries z welny) i bedzie musiała "przeskakać" dlugą droge aby dojść do przyjaciół (oni będą na jakiejś różowej platformie)
    I to Wszystko co wymysliłam (wiem ze nudne, ale starałam się...:C)
    Jeszcze jest Lew (Leo) ale nwm co wymyślić. Może coś ci sie spodoba, trzymka.:D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, dziękuje że tak zachwalasz moje pomysły xD
      Natomiast mi strasznie spodobał się pomysł z Aries !! :D
      Skakania po chmurkach wymiata >.< :D
      (Przepraszam Animka-chan że się wcięłam tutaj, ale musiałam podziękować.Nie gniewaj się na mnie T.T)

      Pozdrawiam :D

      Usuń