środa, 27 listopada 2013

Ossu!

Hej wszystkim..
Nie ma tutaj nic już od ponad dwóch tygodni.. Jest kilka powodów, ale co będę się tu rozpisywać w tym temacie. Bez sensu xD
Chcę tylko powiedzieć, że miewam się dobrze. Wybaczcie też, że nie komentuję Waszych blogów. Czytam je. Na serio je czytam. Jestem na bieżąco z rozdziałami, ale nie mam 'weny' na komentowanie.. Przepraszam :(
Pół nowego rozdziału siedzi na dysku i parę linijek w zeszycie, ale kiedy się skończy to tego nawet najstarsi Indianie nie wiedzą (czy jakoś tak to szło)..
W każdym razie: jak zauważyliście.. zmieniłam swoją nazwę na bardziej taką hmm 'moją'. 'Animka - chan' to przeszłość ^^ Miałam dodać imię po japońsku, ale brzmiało to idiotycznie.. Katadziina - wtf? o.O ;P

I mam prośbę.. jeśli ktoś by ją wypełnił to super, jeśli nie to też nic się nie stanie.. a mianowicie:
chciałabym zmienić szablon.. ale to wiecie.. taki zajebisty, że aż sama sobie będę go zazdrościć ^^
Ja tam się nie bawię w te wszystkie rzeczy. Nie rajcuje mnie to, a chciałbym coś zmienić, a wygląd bloga to podstawa. Dlatego, jeśli ktoś może.. ma chęci, czas i pomysł, bardzo proszę o pomoc :D pomysły przesyłajcie mi na e-mail: kkarpala@wp.pl w temacie proszę napisać: 'Pomysł na szablon' xD

A na koniec..
Nieuchronnie zbliżam się do końca opowiadania. Być może skończy się jeszcze w tym roku.
Co dalej..? Hmmm.. no powiem szczerze (o ile jeszcze ktoś tu przychodzi i czyta) będzie przerwa. Zapewne długa. Może zrobię kolejne opowiadanie, ale muszę dopracować szczegóły. Dlatego też, czekajcie cierpliwie. Wszystkiego dowiecie się na bieżąco.

Trzymajcie się ciepło! Tak.. teraz to najlepsze pożegnanie. Nie wiem jak u Was, ale u mnie zimno i biało :D
Buziaki ;*

11 komentarzy:

  1. O rany...
    Nie przyzwyczaję się chyba do twojej nowej nazwy xD
    A jeśli chodzi o szablon to chciałabym ci pomóc, ale ja sama jestem w tych sprawach zielona >.<
    A jeśli chodzi o twoja przerwę w pisaniu, to cię w pełni rozumiem ^.^
    To teraz tylko wypoczywaj i miej się dobrze :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Czytam twojego bloga od baaardzo dawna, ale jakoś nigdy nie miałam "weny na komentowanie" jak to ujęłaś ^^"...
    Fajna nazwa, tylko ciężko się będzie przyzwyczaić :) Btw, jak można ją zmienić?
    Pozdrawiam i życzę weny (zaglądam tu prawie codziennie i już sie doczekać nie mogę >.<)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo nie jestem osóbką która potrafi robić piękne szablony, ale znam dwie osóbki, które mogą ci pomóc.
    To namiary http://tworzone-z-sercem.blogspot.com
    Tam na pewno ci pomogą, musisz tylko się z nimi skontaktować (tylko najpierw zaznajom się z regulaminem).
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do szablonu jestem w tym kiepska .Przyznaję się :D
    Rozdziały jeszczę się mam nadzieje pojawią .
    Co to przerwy będzie mi smutno ,ale zasłużyłaś na przerwę:D
    I z całego serca będę czekać na kolejne twoje opowiadania .Pozdrawiam kochana ,buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nutello dziękuje za reklamę xD Czy robimy piękne szablony... nie nam oceniać, ale na pewno każdy tworzymy z sercem ^.^ Więc jeśli powiesz nam, droga Ani.. wróć, Caherinko :D co byś chciała mieć w szablonie - ja bądź Hina postaramy się spełnić twoje oczekiwania, jak i oczywiście służymy pomocą w doborze ... w sumie wszystkiego :D Czy to kolory, nagłówek, CSS itp.
    Co do nazwy, wszystko jest kwestią przyzwyczajenia, a nick sam w sobie jest bardzo ładny :3 (czyli czytaj masz ładne imię xD)
    Trochę niepokoi mnie ta przerwa, którą planujesz... A mianowicie to "zapewne na dłużej" , jednak wiadomo - nic na siłę i na byle jak, lepiej to dopracować, zacząć kiedy będzie się miało czas... A ja jako wierna fanka twoich opowiadań będę czekać na ten dzień tyle ile trzeba będzie :D I obojętnie, czy pisać będziesz dalej o FT, czy to będzie inny fanfick, czy coś twojego autorstwa... Chętnie "pochłonę" wszystko co dla nas i siebie wyprodukujesz :D
    Przesyłam całusy ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. YAY!!! Jak się cieszę! Będę mogła zrobić szablon na bloga Catherinki :D O matko, matko *jara się* już mam całą koncepcję przed oczami... oj tak, już to widzę oczami swojej wyobraźni xD *jara się cd*.
    Tylko mam taką prośbę do Ciebie - wklej button albo linka szabloniarni na bloga, wtedy będę mogła przyjąć twoje zgłoszenie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz xD ;*
      Co do prośby.. link szabloniarni jest wklejony.. buttona też chciała wkleić, ale problem mam, bo nie wiem jak ;D
      heeeeeeeeeeelp!

      Usuń
    2. A nie zauważyłam wcześniej tego linka, wybacz :C A tak na przyszłość to jak będziesz chciała sobie coś wkleić to w gadżetach wybierasz "Obraz" i tam albo wklejasz linka z wybranym obrazkiem, albo (bo mi np linki w ogóle nie wchodzą...) ściągasz odpowiedni obrazek na komputer i później z niego przesyłasz do tego gadżetu (jest tam opjca "wybierz z komputera" :) )

      Usuń
    3. Już zrobione. Mnie właśnie też jak próbowałam wcześniej linka to nie chciało zaskoczyć, dopiero jak ściągnęłam na komputer :) Dziękuję za wskazówki. Czuję się bardziej uświadomiona ^^ ;*

      Usuń
  7. Catherine... Fajna nowa nazwa :3 Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam w ogóle, ale czytam twojego bloga =3
    A teraz... Nominuję cię do Liebster Award! Info tutaj : http://fairy-tail-wdg-aiko.blogspot.com/p/liebster-award_15.html
    Miłej zabawy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń