czwartek, 12 czerwca 2014

Żeby nie było..

.. ja żyję!
Miewam się nieźle, ale brak czasu i weny by skończyć kolejny rozdział xD
Z Waszymi opowiadaniami jestem na bieżąco mówię od razu! ;*
Czemu nie komentuję? Też brak weny, ale wspieram Was całym serduszkiem i przesyłam multum weny, byście tworzyli dalej, bo jesteście świetni :D

Takie małe krótkie ogłoszenie ^^
I co jeszcze..
Witam nowych czytelników i mam nadzieję, że Ci stali bywalcy jeszcze o mnie nie zapomnieli i tu jeszcze zaglądają xD

Trzymajcie się Dzióbki moje, buziaki!
Będę tu w niedługim czasie ;3

14 komentarzy:

  1. Omal z krzesła nie spadłam, gdy na gmailu zobaczyłam info o twoim nowym poście :D
    Ale niestety, to nie nowy rozdział :C Wybaczam jednak, bo się chociaż odezwałaś :DDD ( a myślałam, że już zapomniałaś o blogu, o nas.. :C ). Oby wena na pisanie ci wróciła, tego życzę tobie z całego serca ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce Ty moje! Jakże bym mogła o Was zapomnieć?!
      Każdego dnia wchodzę tutaj z nadzieją, że o mnie nie zapomnieliście i mnie wspieracie i też dlatego, bo być może odzyskam choć część weny ^^ ;*

      Usuń
  2. Hej!!! Bardzo się cieszę, że żyjesz, bo już myślałam, że UFOki Cię porwały :). Kiedy możemy spodziewać się dalszego ciągu??? Wiesz, że Twój blog był drugim, który zaczęłam czytać??? Bardzo podobały mi się próby, które musiała przejść Lucy i to, gdy straciła magię :). Zresztą, wszystko było fajne :). Ja się dopiero przymierzam do pisania. Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz i będziesz komentować, bo bardzo mi na tym zależy ;). Nawet jedno słowo podbudowuje, bo człowiek wie, że są tacy, którzy czytają :D. Pozdrawiam cieplutko ;*.

    R.

    Ps. Kiedy można się spodziewać wpisu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą swoją siłą postaram się skończyć go i opublikować w ten weekend :)
      Gdy tylko założysz bloga i zaczniesz swoją twórczość to poproszę o adres ^^ Chętnie poczytam :)
      Mój blog był drugim, a który pierwszy? xD

      Pozdrawiam, buziaki ;*

      Usuń
    2. Przepraszam, że dopiero dzisiaj odpisuję, ale życie realne mnie nieco wciągnęło :D. No najpierw trafiłam na Julizę i jej pomysł z Arcymagiem :D. A później do Ciebie :D. I bardzo się cieszę, że mi się udało tutaj trafić, bo świetnie się bawiłam czytając Twoje historie ;). Oczywiście kochana, dam znać, na pewno :D. Ale nie nastąpi to wcześniej niż koło sierpnia. Jeśli chcesz poczytać coś mojego, zapraszam tutaj: http://natsulucy-deathandlovestory.blogspot.com/2014/06/prace-konkursowe-bitwa-paringow.html Jedno z opowiadań jest moje. Które??? Przemilczam ten fakt :D. Mam nadzieję, że przeczytasz wszystkie i zagłosujesz na najlepsze Twoim zdaniem :D. Będę wdzięczna :D. A głosować można tylko do poniedziałku, czyli bardzo mało czasu zostało :D.

      Usuń
  3. *wstaje z podlogi*
    ...ty żyjesz?! Jezu, juz myslalam, ze nie chce ci sie juz pisać i ze o nas zapomniałaś! No, ale dobrze, ze jednak jestes :3
    *rzuca pudelko*
    Łapaj wene i bierz sie do roboty :D
    Papa~

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas czekam kochana !
    I się doczekam ! :D gi-hi
    Cieszę się ,że wszystko dobrze trochę zaczynałam się martwić ale tu widzę ,że tylko tak jak ja cierpisz na brak weny :D
    Jeśli mnie nie kojarzysz to jestem twoją wierną czytelniczką ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na rozdzialik :) i nie możemy się doczekać no przynajmniej ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej nie pisałam ale ok.KOCHAM blogi o Nalu tak jak anime fairy tail. Dużo czytam blogów o nich ale albo kończą w takim fajnym momencie albo dają post raz na 6 miesięcy -_- Przeczytałam twoje opowiadania w 2 dni.Twój blog jest tak ZAJEBISTY! *unosi się w powietrzu,ku obłokom,marząc* chce mi się płakać bo wiem że nie znajde takiego fajnego bloga i ....JEBUD! *spada na tyłek*Ałaaaaa pomocy *chlip chlip* Catcherine-chan ratuj mój obolały tyłeczek który czeka na nowy post ;) -podpisano-Asia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z anonimem :) Twój blog jest zarąbisty!!! Jest taki że och ach i ech!
    Freed -Ale się tym jarasz...
    No co?Przecież to prawda!Przeczytałam go w 2 dni!
    Freed -Nie chwal się
    Ty też to za mną czytałeś więc spokój
    Freed -Ale się tym tak nie jarałem
    Tak,tak wmawiaj se tak ty smutasie
    Freed -*czerwieni się* Nie jestem smutas!
    Jesteś!
    Freed -Nie,mała.
    *odwracam się z mina w stylu Erzy*Coś ty powiedział?
    Freed -Nic...MAŁA
    *Wstaje biorę patelnie i biegnę za Freedem*Doigrałeś się!Nawet runy Ci nie pomogą!
    Freed -AAAAAA *jebud*
    Ha!trafiony zatopiony!Ale wracając blog masz zarąbisty i kropka.Też chcę założyć bloga o Nalu bo ich wielbie tak jak i fairy tail.Ależ się napaliłam!
    Freed -Napalenie,napaleniem ale jutro zapomnisz i ....
    *Jebud*Masz Freedzie! Chciałbys coś jeszcze dodać!
    Freed -Widzę gwiaaazdkiiii
    Okejjj...Więc ja Freed ślemy wene!
    AAAAAAAAAAAA!!!! 3 razy usunęłam kom.bo google mi źle napisało ;( ale juz jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy niecierpliwie kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! I co Freed?!mam własnego bloga!
    Freed-dobra,dobra wygrałaś
    I moja nagroda!
    Freed *daje buzi w policzek*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award - więcej u mnie na nalubezmagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej mam pytanie czy znasz Niki do właścicieli blogów raz utracone nie powróci i bajkową szara rzeczywistość bo nie można się na nie dostać z góry dzienkuje

    OdpowiedzUsuń