piątek, 25 lipca 2014

Panie i Panewki!

czy jakoś tak to szło..
Już daaawno temu powinnam to napisać a nie zbywać Was postami, że żyję..

ZAWIESZAM!

Serce mnie boli jak piszę to słowo i w ogóle jak o tym pomyślę, ale cóż.. nie oszukujmy się.. albo ja nie będę się oszukiwać. Wypalam się twórczo.. :(
Mam tylko, pożal się Boże, niecałą połowę nowego rozdziału, który piszę już kilka miesięcy i nie zapowiada się, bym szybko go skończyła..
Bardzo Was przepraszam i dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie ;)

No nie przedłużajmy.. miłych wakacji życzę każdemu z osobna, pełnych przygód i dobrych wspomnień :*
Całuję i ściskam każdego z osobna ;3

Do usłyszenia ^^

7 komentarzy:

  1. Mnie serce zaczęło boleć jak to przeczytałam. No szkoda, że tak się stało, ale cóż poradzić. Mam tylko nadzieję, że wena powróci i szybko pojawi się kolejny rozdział.
    Jak na razie życzę Ci jak najwięcej WEEEEENNNNNNYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Każdy potrzebuje przerwy!" - chcialm napisać, ale ty masz przerwę juz od jakiegos czasu... I wtedy wlasnie Lisek zaczął sie martwić o jednego z lepszych blogów ;-;... Mam nadzieje, ze wena wroci ci bardzo szybko! Moge ci poradzić, zebys włączyła sobie soundtracki i kilka najlepszych twoim zdaniem openingiem z FT :3 Poprzegladaj tez sobie jakies fajne art, nawet ja moge ci pare przesłać :D Ja tak robie kiedy chce porysowac, a nie wiem co; zawsze dobra muzyczka w temacie mnie natchnie. Ale moze dlatego, ze ja z natury jestem bardzo muzykalna... No, mam nadzieje, ze pomogłam :3 Przesyłam 3 busy weny i czekam na notkę pod tytułem "Powrót" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę tęsknić T^T

    I zatrzymałaś historię w takim momencie T^T

    OdpowiedzUsuń
  4. Minął już tydzień, a ja nadal nie wierzę... *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukradłaś mi nick ;--; płacze

    OdpowiedzUsuń